CallPage callback widget
Biznes Internet

Korzyści z wykorzystania CallPage na witrynie firmowej

Zapewne doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, że każda strona internetowa, która chce się rozwijać, powinna stawiać przede wszystkim na innowacyjne rozwiązania. Konkurencja nie śpi, dlatego warto stawiać na nowoczesne i unikatowe pomysły, które pomogą biznesowi rozwijać się i wyraźnie wybijać ponad konkurencję. Najczęstszym sposobem, w jaki potencjalni klienci początkowo docierają do danej firmy, jest właśnie strona internetowa. Jaki jest cel Twojej witryny, jeśli nie właśnie „konwersja” internautów w potencjalnych klientów?

Sukces w biznesie rozumiany na wiele sposobów

Każdy przedsiębiorca, bez względu na branżę, w której się porusza, chce osiągnąć sukces. Przez sukces natomiast rozumiemy grono zadowolonych klientów, które z dnia na dzień wciąż się powiększa. Jak zatem sprawić, by Twoja firma, a konkretniej strona internetowa reprezentująca Twoją firmę, przyciągała każdego dnia kolejnych klientów? Jeśli stawiasz to przed sobą jako realny cel, możesz go osiągnąć razem z CallPage.

Jak działa CallPage i w czym Ci może pomóc?

Czym jest CallPage? To być może Twój nowy sprzymierzeniec. Z pewnością przeglądając w przeszłości różne strony internetowe, nieraz zdarzało Ci się trafić na stronę, która oferowała Ci nawiązanie niemal natychmiastowego połączenia telefonicznego z jej pracownikami? To właśnie nowy model komunikacji, który umożliwia internautom, czyli ewentualnym klientom danej strony, wpisanie ich numeru telefonu do pola, pojawiającego się na ekranie, w celu odebrania połączenia od jednego z przedstawicieli firmy/sklepu online. Takie rozwiązanie jest niezwykle wygodne, ponieważ potencjalni klienci zawsze mają możliwość skontaktowania się z Tobą, przeglądając równocześnie Twoją witrynę. Istnieje wiele powodów, dla których powinieneś przynajmniej rozważyć pomysł, aby callback widget zagościł również na Twojej stronie internetowej. Wyniknąć mogą z tego dla Ciebie, jako przedsiębiorcy, niemal niezliczone korzyści, o których przeczytasz w artykule https://www.kupony.org/blog/callpage-widget-na-twojej-stronie-pomoze-ci-zwiekszyc-sprzedaz/.

Łatwiejszy kontakt to większa szansa na sukces

Każda biznesowa lub handlowa witryna internetowa musi w jakiś sposób nawoływać internautę do działania. Wezwanie do działania jest sposobem do namówienia odwiedzających stronę na podjęcie określonych działań w witrynie, które pozwolą im stać się klientami. Świetnym przykładem jest tutaj przycisk „zadzwoń do nas”, dzięki któremu odwiedzający będą mogli natychmiast nawiązać kontakt oraz uzyskać od Ciebie połączenie przychodzące, w którym pracownik omówi wszelkie kwestie dotyczące usług, które interesują użytkownika Twojego serwisu. Jak sam wiesz, rozmowa telefoniczna to najczęstsza i jak dotąd najlepsza forma kontaktu pomiędzy klientami a obsługą firmy. Zatem w momencie, gdy usługa callback zagości na Twojej witrynie, użytkownicy strony otrzymają szansę na bezpośredni i – co ważne – szybki kontakt z Twoją firmą. Tak naprawdę jedyne, co powinni zrobić, to uzupełnić w formularzu swój numer telefonu, aby otrzymać połączenie przychodzące od konsultanta firmy. Usługa pozwala na nawiązanie połączenia w zaledwie pół minuty, dzięki czemu użytkownik nie ma czasu na rozmyślenie się, a konsultant, dzięki jasnym wskazówkom, jest w stanie namówić go, aby stał się klientem Twojej firmy.

CallPage to wygoda i oszczędność czasu

Jak wiadomo, nikt nie lubi tracić czasu, zwłaszcza w dzisiejszej dobie. Czas to pieniądz i ani Twoi potencjalni klienci, ani też pracownicy nie będą go spędzać na wymienianiu długich maili, których napisanie, aby były jasne i zrozumiałe, zajmuje niejednokrotnie długie minuty, jeśli tylko postawisz na CallPage. Goście Twojej witryny będą bowiem mogli w szybki i zupełnie nieskomplikowany sposób skonsultować się z Twoimi pracownikami, nie ponosząc za to nawet minimalnych kosztów.
Kontakt telefoniczny pozwala na szybkie i sprawne rozwianie wszelkich wątpliwości użytkownika, a także na wyeliminowanie zaistniałych problemów. Sprawność obsługi z pewnością zostanie zauważona i doceniona przez Twojego klienta. Widget callback pozwala jednak nie tylko na szybkie nawiązywanie połączeń i kontakt z klientem w ciągu mniej, niż pół minuty, ale dzięki kontaktowi telefonicznemu, możesz uzyskać dane personalne klienta. Nawet jeśli w tym momencie nie zdecyduje się on na skorzystanie z Twoich usług, widget pozwala Ci na nawiązanie z nim relacji. Być może za jakiś czas zmieni zdanie, albo Ty powrócisz do niego ze znacznie bardziej atrakcyjną ofertą.

Dodatkowe korzyści z zastosowania CallPage?

Prawdopodobnie zastanawiasz się, jakie inne korzyści z użycia tej usługi spłyną bezpośrednio na Twoją firmę? Bez obaw, będzie ich całkiem sporo. Między innymi, tak dobra komunikacja pomiędzy klientami a obsługą w Twojej firmie, znacząco skróci czas pracy. To z kolei będzie mogło w niedalekiej przyszłości pozwolić Ci na zmniejszenie liczby etatów, a co za tym idzie, zredukowane zostaną także koszty, jakie ponosi Twoja firma. Odczujesz to z pewnością bardzo szybko, a usługa callback stanie się dla Ciebie niezastąpionym narzędziem, zwłaszcza ze względu na jej niewygórowaną cenę, która zaczyna się już od 59 złotych, w zależności od tego, którą opcję wybierzesz. Ponadto, CallPage daje Ci również dostęp do Google Analytics, dzięki czemu będziesz mógł, między innymi, swobodnie wyświetlać historię połączeń z klientami a także ich numery telefonu, lub też analizować źródła ruchu. CallPage udostępni Ci także dane, z których będziesz się mógł dowiedzieć, którą podstronę w Twojej witrynie internetowej przeglądał klient, kiedy zdecydował się zamówić połączenie poprzez widget. Choć to pozornie mała i niezbyt użyteczna informacja, ma ona duże znaczenie z punktu widzenia sprzedaży, ponieważ pozwala Ci dowiedzieć się, jakie usługi bądź produkty sprawiają, że klient chce zaczerpnąć o nich więcej informacji.

CallPage wdrożysz w jedną chwilę, dosłownie

Jedną z największych zalet CallPage jest to, że widget ten współpracuje z różnymi rodzajami stron internetowych. Tak więc, nawet jeśli Twoja strona internetowa nie jest responsywna, wtyczka ta będzie na niej widoczna, podobnie jak widoczna będzie na dowolnym urządzeniu mobilnym, takim, jak na przykład, smartfon. Jeśli zatem zdecydujesz się na instalację CallPage w swojej witrynie, użytkownicy sieci tak czy inaczej będą ją doskonale widzieli i będą mogli z niej skorzystać w dowolnym momencie.

Wielokrotnie korzystałem z CallPage jako klient. Zamawianie połączeń jest po prostu bardzo wygodne i eliminuje problem oczekiwania w kolejce na rozmowę. Dlatego zdecydowałem się wdrożyć taki callback widget w swojej pracy. To chyba najlepsza inwestycja ever. Przed finalną decyzją zajrzyj koniecznie na https://www.kupony.org/sklep/callpage/.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.